طراح ومجری تخصصی نمای ساختمان

فروش انواع ورق آلومینیوم کامپوزیت

طراح ومجری تخصصی نمای ساختمان

فروش انواع ورق آلومینیوم کامپوزیت

گروه فنی مهندسی(TVAZHE)تیواژه مشاوره خرید انواع ورق کامپوزیت نما با در اختیار داشتن تیم های طراحی مهندسی کارآمد و گروه های زبده اجرا با تضمین کیفیت محصولات و خدمات و به کار گیری آخرین متد معماری روز دنیا با رعایت اصول معماری نمای ساختمان ،آماده ارائه محصولات و خدمات به مشتریان محترم در سراسر کشور

  • ۰
  • ۰

نمای اسپایدر

نمای شیشه ای اسپایدر امروزه از پرکاربردترین نماهای مدرن شیشه ای با سطح شفاف گسترده به علت وجود فریم های نگه دارنده شیشه توجهات بسیاری به خصوص معماران را به خود معطوف داشته است.

در ابتدا با توجه به ابعاد دهنه های مورد نظر و همچنین فشارهای داخلی و خارجی مانند باد و زلزله و .... و توجه به زیبایی شناسی و نیاز مشتری مدول بندی و نقشه اجرایی کار تهیه می گردد. 

سپس لوله های استنلس استیل استیل (معمولا لوله هایی با قطر 76 یا 102 میلیمتر و حداقل ضخامت 1.5 میلیمتر) را با توجه به دیتیل اجرایی به زمین و سقف به کمک پلیت یا کف کوب متصل میکنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

پس از این مرحله کانکتورهایی با جنس استنلس استیل را به لوله های مورد نظر با استفاده از جوش آرگون یا جوش برق مخصوص استیل متصل می نماییم.لازم به ذکر است که وظیفه این کانکتورها در نمای شیشه ای اسپایدر متصل نمودن پایه های استیل به چنگکها یا شاسی های اسپایدر می باشد.

 

 

 

 

 

 

شاسی های اسپایدر یا همان چنگک ها دارای انواع متفاوت مانند تک شاخ،دو شاخ،سه شاخ، چهار شاخ، متحرک و ..... می باشند که در زیر عکس برخی از نمونه ها رامشاهده می کنیم.

 

  • ۹۸/۰۲/۰۸
  • گروه تیواژه

شیشه اسپایدر

طراح نمای مدرن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی